poniedziałek, 9 marca 2015

I'm a gardener, 09.03

W dniu dzisiejszym 15 stopni, które zobaczyłam na termometrze zdecydowanie poprawiły mi humor, więc z utęsknieniem czekamy na wiosnę! :)
Spodnie typu ogrodniczki są moim zdaniem świetne i zawsze posiadam w szafie parę z krótkimi nogawkami, a teraz nabyłam również z długimi i jak zawsze spisują się fenomenalnie. A po za tym sami zobaczcie: 







Ogrodniczki - Butik | Trampki - Converse | Koszulka - House


Mam ochotę pozbyć się już zimowych kurtek i butów, więc niech to ciepło szybciej przychodzi. :3


5 komentarzy:

  1. Ja poluje od.długiego czasu na.krótkie ogrodniczki <3 ciężko dostać odpowiednie ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ja krótkie kupowałam kilka razy w HM, więc tam szukaj :D

      Usuń
  2. Ogrodniczki są świetne! Ciekawie połączyłaś je z trampkami :)
    Pozdrawiam http://urbaniaknatalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń